مستند «کوثر» به زندگی خبرنگاری تونسی می پردازد که مسئولیت کاروانی صلح به مقصد سوریه را بر عهده دارد و از شبکه افق پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، انسان در مسیر زندگی خویش ممکن است بارها بر سر دو راهی قرار گیرد، دو راهی هایی که شاید انتخاب راه صحیح را با مشکل مواجه کنند و حتی بسیاری بیراهه را برگزینند اما برخی هم هستند که با وجود محیط نامناسب از نظر دینی و فرهنگی و حتی تبلیغات سوء در مورد اسلام، دین الهی را بر اساس فطرت خویش می شناسند و حقیقت را در می یابند.

مستند «کوثر» در مورد چنین افرادی است؛ یک خانم خبرنگار تونسی به نام کوثر، روایت زندگی اش را بیان می کند که به دلیل آزادی در انتخاب مسیرش بر اساس شرافت، طی دوران های مختلف مجبور به استعفا از شبکه های مختلف شد.

این خانم خبرنگار سرانجام مسئولیت کاروانی را به عهده گرفت به نام کاروان صلح که با جمعی از افراد از کشورهای مختلف به سوریه سفر کردند.

او همچون دیگر کسانی که خواستار صلح و آرامش بر اساس فطرت انسانی و شرافت حقیقی بشری هستند قصد دارد به جهانیان بگوید سردمداران حقوق بشر و کسانی که داد از دموکراسی سر می دهند خود بزرگ ترین جنایتکاران تاریخ هستند که برای منافع خود، هر کس و هر چیزی را قربانی خواهند کرد.

«کوثر» مستندی است ساخته مهدی خوش نژاد در مقام تهیه کننده و کارگردان که قرار است ساعت ۱۷,۳۰ روز شنبه ۹ اسفند از شبکه افق پخش شود.
منبع: شبکه افق