قالب: مستند 
زمان (دقیقه): 28 
سال تولید: 1393 
کشور (محل تولید اثر): سوریه | لبنان 
حجم فایل (خرید دانلودی): 310 مگابایت 
تهیه کننده حقیقی: مهدی خوش نژاد 
کارگردان: مهدی خوش نژاد 
تدوینگر: مهدی خوش نژاد

خرید بصورت دانلودی

خانه‌ام به من مي‌گويد: مرا ترك مكن، چرا كه گذشته تو ساكن من است. و راه مي‌گويد: به دنبال من بيا، من آينده تو هستم.

اما من به خانه‌‌ام و به راه مي‌گويم: من گذشته و آينده‌اي ندارم؛ و تنها عشق و سختي است كه همه چيز را دستخوش تغيير مي دهد...

پس اين راه و منزل من است: عشق و سختي.

«کوثر بشراوی»، مجری و خبرنگار تونسی و از مشهورترین اصحاب رسانه جهان عرب است. وی از بنيان‌گذاران شبکه «ام بی سی» و «العربیه» و از اعضای اصلی شبکه «الجزیره» بوده. زندگی او با تجربه کردن تفکرات مختلف همراه بوده و او را تا رسیدن به حقیقت، دچار فراز و نشیب‌هاي فراواني كرده است و در اين راه بهاء سنگینی به خاطر دفاع از حق پرداخته است. کوثر در سال جاری به کاروان بین‌المللی «زائران صلح سوریه» می‌پیوندد و مانند رهگذري دردآشنا صلح را در كوچه پس‌كوچه‌هاي سوریه دنبال مي‌كند.